• Sponsoring door COOP

    Foto: Jan van Poorten.

     

    Persbericht.

     

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen is heel natuurlijk!

     

    Coop Supermarkten hecht veel waarde aan duurzaamheid. Maatschappelijk

    verantwoord ondernemen is heel natuurlijk voor ons. We zijn betrokken bij onze

    klanten, medewerkers en luisteren naar wat er speelt in onze directe omgeving.

    Daarom heeft Martijn de Wit van de Coop Supermarkten direct positief gereageerd

    op de vraag van Sporting Krommenie om de club te voorzien van drinkbekers. Deze

    drinkbekers in hun opvallende kleur worden gebruikt voor de thee, koffie, limonade

    en andere dranken.

      

    Afgelopen zaterdag is deze overeenkomst bekrachtigd door de symbolische

    overdracht van een rol bekers, door Martijn de Wit van de Coop Supermarkten, aan

    de voorzitter van Sporting Krommenie Jan Kee (links).

    Als moderne supermarktorganisatie met een coöperatieve structuur heeft Coop

    Supermarkten oog voor maatschappelijke waarden. Samen met onze klanten,

    ondernemers, werknemers, leveranciers en maatschappelijke organisaties maken we

    ’t verschil voor een duurzamere maatschappij en leefomgeving. Hierbij richten we

    onze aandacht op vijf pijlers: lokale betrokkenheid, bevorderen van een gezonde

    levensstijl, duurzaam inkopen, verlagen van de milieu-impact en goed

    werkgeverschap.

    Het bestuur van de voetbalvereniging is zeer in zijn nopjes met deze mooie vorm van

    sponsoring. "We zullen dan ook met nog meer plezier een bakje koffiedrinken.

    Omdat we nu geen bekertjes meer hoeven te kopen kunnen we ons geld aan zaken

    besteden die met het voetballen te maken hebben. We zijn ook erg blij met deze

    vorm van maatschappelijke betrokkenheid."